Capítulo 77: Agradeciendo

-Gràcies pel dijous a la nit (encara que passéssis caminant jaja).
-Gràcies pel matí del divendres (anar a treballar així si que mola).
-Gràcies per la nit del divendres (encara que Milkway no et veiés jaja).
-Gràcies pel matí del dissabte (encara que tiris el pa per terra jaja).
-Gràcies pel migdia de dissabte (el Gudjohnssen salat, no jaja).
-Gràcies per la tarda de dissabte (els sugus blaus son la panacea).
-Gràcies per la nit de dissabte (pots repetir les teves paraules tant com vulguis!).
-Gràcies per la matinada de dissabte (ronca, ronca...).
-Gràcies pel matí de diumenge (fent el ronso, ets la millor).
-Gràcies pel migdia de diumenge (la fideuà, un 11 sobre 10).
-Gràcies per la tarda de diumenge (un cafè qualsevol, un detall que compta. Així mola no haver-te de dir adéu, si no, "fins ara").

1 comentaris:

Anna dijo...

oléeee!!!! jajaja! vaya finde eh!!! pos jo, al final vaig fer el què havia de fer, tot i que no em va ser fàcil i vaig tenir al gun que altre deslis... ja te contarà ella. Ara vaig a comentar-te al fotlog, que com has pogut comprovar sí, ho vaig penjar. I n'estic molt orgullosa!jajjaaj